نرم‌افزار تعیین دامنه متناسب (TDM)

باتوجه‌به ابلاغ بخشنامه شماره 94/158764 مورخ 94/07/13 سازمان برنامه‌وبودجه کشور با موضوع “تعیین دامنه متناسب بر اساس بخشنامه شماره 94/158764 مورخ 94/07/13 با موضوع “دستورالعمل تعیین دامنه قیمت‌های متناسب پیشنهادی در مناقصات یک‌مرحله‌ای و دومرحله‌ای ویرایش سوم”، شریف سافت اقدام به طرح‌ریزی نرم‌افزاری بر مبنای بخشنامه مذکور نمود تا کارفرمایان، مشاورین و پیمانکاران بتوانند در حداقل زمان و با اطمینان کامل از صحت محاسبات نسبت به تعیین برآورد بهنگام و دامنه متناسب طبق آخرین ویرایش دستورالعمل و شاخص‌های اعلام شده اقدام و نتیجه آن را به‌صورت گزارشی شکیل از نرم‌افزار دریافت نمایند. برخی از ویژگی‌های نرم‌افزار به شرح ذیل می‌باشد :

  • محیط کاربری بسیار آسان و کاربرپسند (User Friendly)
  • امکان به‌روزرسانی شاخص‌ها، فهارس بها و حدنصاب معاملات دولتی به‌صورت آنلاین.
  • محاسبه خودکار مبلغ تضمین شرکت در مناقصه بر اساس آیین‌نامه تضامین دولتی.
  • محاسبه خودکار برآورد بهنگام.
  • ارائه گزارش کامل از محاسبات تعیین دامنه متناسب و برآورد بهنگام همراه با نمودار.
  • فعال‌سازی نرم‌افزار به‌صورت آنلاین و بلافاصله پس از خرید

نسخه آزمایشی

(در نسخه آزمایشی قادر به تعریف نمودن 5 مناقصه گر و 2 فهرست‌بها می‌باشید)

ویدیو معرفی محصول

محیط کاربری نرم‌افزار

فعال‌سازی

  • باتوجه‌به اینکه فعال‌سازی نرم‌افزار تنها به‌صورت آنلاین انجام می‌شود، قبل از فعال‌سازی از اتصال رایانه خود به اینترنت مطمئن شوید.
  • پس از خرید و اولین راه‌اندازی نرم‌افزار، پنجره‌ای به شکل زیر نمایش داده می‌شود. شماره فاکتور و ایمیلی که در زمان خرید ثبت نموده‌اید وارد نموده و دکمه فعال‌سازی را بزنید. نرم‌افزار پس از چند ثانیه فعال می‌شود.

  • نسخه حاضر تک کاربره می‌باشد و فقط بر روی یک سیستم (و به‌صورت نامحدود) قابل نصب و فعال‌سازی می‌باشد.

نکته‌ها

1- به‌روزرسانی شاخص‌ها، فهرست‌های بها و حدنصاب معاملات متوسط به‌صورت آنلاین و از طریق دکمه‌های بروز رسانی که در نرم‌افزار پیش‌بینی‌شده است انجام می‌شود، اما به هر دلیل مانند عدم اتصال کامپیوتری که نرم‌افزار بر روی آن نصب شده است به اینترنت یا دلایل دیگر می‌توانید نرم‌افزار را به‌صورت آفلاین به‌روزرسانی نمایید، جهت این کار فایل‌های به‌روزرسانی را از قسمت فایل‌های مرتبط دانلود نمایید و در مسیر C:\ProgramData\Sharifsoft\TDM_Sharifsoft\6.0.0.0 جایگزین فایل‌های قبلی نمایید یا فایل‌های قبلی را پاک کنید و فایل‌های جدید را جای‌گذاری (Paste) نمایید.

  • فایل را از حالت فشرده خارج نمایید و سه فایل FbNames.xml و FbNesab.xml و Shakhes.xml در مسیر بالا کپی نمایید
  • در صورت عدم نمایش فهرست‌ها پس از بروزرسانی داخل نرم‌افزار، نرم‌افزار را بسته و فایلهای اشاره شده فوق را پاک کنید و نرم‌افزار را مجدداً اجرا نمایید

2- در صورت عدم نمایش صحیح فونت‌ها، نسبت به دانلود و نصب فونت‌های استاندارد از این لینک اقدام نمایید.

3-پیش‌نیاز نصب این نرم‌افزار، کتابخانه NET Framework 4.6.1 می‌باشد.درصورتی‌که در هنگام نصب پیغامی مبنی بر نیاز سیستم شما به کتابخانه Framework ویندوز مشاهده کردید می‌توانید این کتابخانه را از سایت مایکروسافت در این لینک دریافت و نصب نمایید.

بروزرسانی‌ها

نسخه تاریخ خرید / دانلود
7.00 99/12/12 دانلود نسخه 7.00

فایل‌های مرتبط

فایل‌های به‌روزرسانی آفلاین فونت‌های استاندارد NET Framework 4.6.1

خرید نرم‌افزار

نرم‌افزار تعیین دامنه متناسب (TDM) (نسخه فعلی فقط با ویندوز 10 و 11 کار می‌کند)